Saturday, February 20, 2010

Cuti is Holiday; Part 1

Hii...
Cuti dah sampai ke penghujungnya dan aku bolehlah mula bercerita, ni tentang kisah banyak perkara yang berlaku dalam seminggu tempoh aku kat rumah la...
nak dijadikan cerita, aku rasa akulah yang paling awal balik aritu...ntahla..bosan dah kot 2 bulan kat upm
pening, mabuk, khayal...semua bercampur-baur..
tanpa berfikir panjang, aku balik je la..
tapi pulangnya aku ke rumah kali ni bertemankan kakak aku..pelik tu.. slalunya kau sorang2 je la kan..
xde hal la... kali ni kakak aku balik skali sebab ada benda nak disetelkan....
tak nak membebel panjang2, jom tengok ape blaku....

Eh...nak g mane ramai2 ni..??


Aikk...datang borak ke ape ni..??


Owhh...kakak aku bertunang la...hehe


Aku pun sibuk jugakla...xpe x pndang camera pn..huk3..

okla...kakak aku yang no3 (maknanya no 4 tu aku...hehe..lambat lg ye bos) dengan rasminye dah bertunang la pada 14 Feb 2010, tahniah & diharap akan membawa ke jinjang pelamin.. x lama dah tu kalu ikut plan... InsyaAllah... tu je la... banyak membebel x best plak...

p/s : xnk puji kualiti gmbar ke?? hak3... d40 tu beb... spe2 nak tolak d90 let me know k...
bubye.

2 Kata-Kata Hikmat:

izzah aziz on February 21, 2010 at 11:18 AM said...

langsir cantek =)
(bia xde kna ngena pun)
ngee2

MeGat on February 21, 2010 at 11:37 AM said...

hehe...tq2...
langsir lama kgunaan tiap2 ari tu..