Wednesday, January 5, 2011

Cinta Pantai Merdeka

Selamat petang yang sejahtera.

Syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana mencurahkan sedikit hujan di kawasan Univeresiti Ladang yang indah ini. Oklah, bukan mau berbicara tentang hujan atau harga minyak tanah & RON97 yang terus meningkat naik tanpa segan silu tu kali ni. Tapi sekadar nak post gambar sekeping dua sebelum di buang dari komputer ni. Itu je.

Al-maklumlah, untuk gambar pilihan kali ni aku pilih yang diambil semasa ke Muzium Negeri Perak Taiping & juga masa kat Pulau Pinang dimana aku berkesempatan ke Pantai Merdeka yang terletak tak berapa jauh dari Kepala Batas. Ya, Pantai Merdeka terletak di negeri Kedah. Kang tak pasal-pasal korang kata aku tipu pulak..ish3... Serius ni.

Test meriam, replika je rupa-rupanya.


Masih di Muzium, Ajar adik aku cari angle pulak.


1st time..jakun betol...hahaha


Tengok sambil layan lagu ye. Cinta Pantai Merdeka versi Jinbara (bukan penyanyi asal)

Itu je la ye. Malas nak buat post panjang-panjang tak pasal-pasal lenguh retina nak membacanye.

Oklah,

Salam.



 

4 Kata-Kata Hikmat:

intaq on January 5, 2011 at 5:41 PM said...

yukkkk megat...bkpo aku tengok mu koho tuo jah....kih3;D

Mumia.Megat.Menjelma on January 5, 2011 at 6:56 PM said...

hehe...
usia makin btambah Taq wehh..
mu lain la, mkin muda remaja...
;-)

~pinkylixi0uz~ on January 7, 2011 at 7:28 AM said...

pantai merdeka?katner erk?

Mumia.Megat.Menjelma on January 7, 2011 at 8:29 PM said...

Kedah, dkat2 area Kota Kuala Muda...tmpat kne tsunami dlu...