Friday, June 19, 2009

Kanak-Kanak Ribena...



Hehe...bsuap-suap la pulak sepupu aku ni..

Syed Abd Hadi & Wan Aina Amirah.. Kalah aku masa kecil-kecil dulu camni..

Ni sepupu jugak, Wan Aida Ayuni...
Comey ke x..? Jujur...!!

Kalau tak silap la budak ni baru 8 bulan..





Anak saudara yg 1st...Wan Aishah Dhaniah,



x berapa user friendly..



senyum bukan main, tapi langsung tak leh nak sentuh..




Ni yang paling kecil so far la...
Anak saudara 5 bulan lebih dah pun,
Wan Nur Ain Zulaikha...








Ni la jugak satu-satunya anak saudara lelaki aku ada, setakat ni...

Hehe... Zharif Haikal.. Hensem..macam pak cik dia..

Sepupu-sepupu aku kata aku ni garang la, bekeng...tak taula nape..

Ish...heran betol..pape pn...tengok2la ye gambar kat post x seberapa ni..

Enjoy..!!!

p/s - Nanti faris bawa cinta jumpe budak-budak ni ye..huk3..

5 Kata-Kata Hikmat:

Ansaree on June 19, 2009 at 4:06 PM said...

mane budak yang tak leh sentuh tu? auntie ni dah dukung dah.. ilek je.. kan aisyah kan..

lekha on June 21, 2009 at 7:23 PM said...

huhuhu....
ank sedare no 5 2 mmg laa cmey....
kn nme zulaikha....
sape2 yg nme zulaikha...
mmg lawa n cmey....
heheheh.....
=)

MeGat on June 21, 2009 at 11:31 PM said...

P.cik dia x comey..?? Hahaha...

lekha on June 22, 2009 at 10:32 AM said...

pak cik die bese2 jer...
heheheheh....
;-)
nway....
congrats to u...
=)

Ansaree on June 25, 2009 at 3:22 AM said...

ehem..