Thursday, December 10, 2009

Lalalalalala.....

Aahhh....lama mnyepi, aku heran, pelik & ajaib jgk rasa... ada jugak orang yang buka blog aku yang memang xde pape ni...
anyway, thanks to u guys & girls...

berbulan ni macam2 la blaku kan....plg baru skali takziah kat member sperjuangan aku, G-wan ats kembalinya ibunda beliau ke rahmatullah bberapa hari lalu..

cuti2 ni mula bosan dah duk umah, merayau, ukur jalan, jaga umah...fuhh.. macam2 best jgkla blaku..
plg setia temankan aku x lain x bukan baby aku yang baik hati lagi comel.... ehh..bukan yg tu la...
baby cbg aku la... dengan bangga menggayakan 'kasut' baru nye...conti 55, 85v...haha..

dahla... aku x byk cakap... esk g sudara beach resort... family day la... best2.. ditemani pulak spupu yang x brapa betol setting kpalanye...amer, lets rock that beach...
chowww......
Assalamualaikum w.b.t....

0 Kata-Kata Hikmat: