Sunday, December 13, 2009

Wahai aku, belajar bersyukurlah....

tak tahu la nape, tapi aku rasa aku mampu senyum balik la...
bersebab... tapi bgusla kan.. tuhan makbul doa..

ni sbenarnya tengah penat, letih x abes lg..
baru balik dari JIM's family day... btol2 enjoy.. penat gila la...

ermm...1 lagi, aku kembali sihat, syukur sangat2.. thanks kat member2 yang datang melawat & melawak ari tu... x ku sangka duk hospital leh jadi best camtu, tapi maafla.. aku xnk masuk dah... tak nak!!

nanti2 la aku post gambar...
post pendek yang amat membosankan, skdar nak pastikan yang aku masih hdup..huhu..
bubye... daaaa.....

2 Kata-Kata Hikmat:

nurul izzah aziz on December 15, 2009 at 10:44 AM said...

owh,megat saket ke?
saket ape?
ape2pun,
semoga sudh sembuh sepenuhnya...=)

Mumia.Megat.Menjelma on December 15, 2009 at 11:03 AM said...

Dah ok pn...
skrg 100% fit..hehehe..
anyway..thanx ek Izzah...