Tuesday, December 29, 2009

Lattalilattalitamplum

Dengan rasminye cuti pun habis la kan...hehe.. baru 2 ari kat upm tapi macam-macam dah blaku.. best2..
kelas pun dah start and for sure aku mesti g la kn.. rajin katakan + result yang tak memuaskan..hahaha..
pape pn sume ok je lagi so far, walau keseorangan aku g kelas macam biase dengan minda yang sentiasa terbuka...haha (ape aku mgarut nih..) dah2..ckup...
hopefully sume ok la sem ni.. aku xnk kcau sape2 & harap xde sape2 kacau aku... Aminn...
cukup citer pasal upm.. boring la..
ni nak cakap pasal agenda 1 hari sbelum datang cni hari tu...
Aku kuar jalan2 tanpa henti malam2, siang2 aku suke duk umah je...hehehe.. & tempat yang aku xleh miss mestila kdai Wa Tanjung Sup.. g makan sup belut la wei... ha? x makan?? try la ek ble2 ade pluang.. sdap woooo...

hehe..nak?? Belut yang di sup-kan.

macam biase destinasi fav8 aku kat umah mak sdara a.k.a Acu yang best tu la.. aku sempatla join jgk celebrate b'day spupu yang kecil molek tu kat sana.. so, Happy B'day to Aina Amirah.. tahun depan dia start masuk tadika dah, tadika 5 tahun..yang 6 tahun nnti ada lagi kan... ntahla, aku x tau sume ni pasal aku x pnah join mne2 tadika pn mse kcik2 dulu..hehehe....


Aina & Alia yg cbuk kt blkg tu..huk.

That's all for now, nak kene bace short story plak la...citer A&P, mmg x best tahap batu sungai...
nsb baik definition literature dah siap..ish2.. 1st week pn mcam2 keje dah ni...huk2..
K..Daaa...

p.s. i can smile till i die...

2 Kata-Kata Hikmat:

free2rite on December 30, 2009 at 10:17 PM said...

sup belut msk paprik best...ade ke kt upm???

Mumia.Megat.Menjelma on December 30, 2009 at 10:29 PM said...

mnurut kajian, menu belut tu sndiri x wjud dlm sbrang bentuk mahupun jelmaan kt upm...