Wednesday, December 30, 2009

Perutku hampir pecah & berkecai

Fuhh...ni pn mode gelak bom habis lagi.. mesti orang akan kata "gila dah ke mamat ni?" nasib baikla aku duk sorang je kat bilik ni, klu x mesti si Fuad tu kata aku tak betol dah..hahaha...
ok2..cukup, lets make it short..
nak di jadikan cerita nye masa aku g kelas Pertanian & Manusia petang tadi...
kelas tu ok, best...betol2 rasa bersemangat nak blaja subjek tu..
yang jadi al-kisah lawak masa pukul 2:40 petang... lecturer tu kuarla g amek nota dia yang tertinggal kat opis dia katanye.. adala sorang budak berlainan jantina ni yang duduk selang 1 kerusi dari aku tibe-tibe panggil..
mula2 aku wat tak tahu je...takut2 hantu mane tegur, lagipun aku rasa tak ramai yang aku kenal dalam kelas tu..
lepas 2-3 kali, aku pun pandangla jugak...ngan muke confused + terpinga2...
skali ngan muke serius tahap jawab exam budak tu bersuara..
"eh..awak ni adik imran ajmain ke..??"
tibe2 aku fikir jap, sape imran ajmain?? bile mama aku ada anak laki lain?? aku sorang je rasenye...
maka aku dengan yakin bercampur keliru tahap 512mb pun jawabla..
"ha? eh...dop eh..." (dalam dialek klate plak tu) aku bengong time tu... sapela plak ni...
tapi aku wat2 yakin tanye budak tu balik.."sape imran ajmain?"
dia menjawab..."laa..takkan awak tak kenal...dia...betol saya tanya ni...
nama awak ape..??"

nasib baikla dalam saat2 genting tu lecturer masuk dengan pantasnye & telah menyelamatkan keadaan..
thanx Dr. Azura...hahaha...

Kat bilik ni aku masih tertanya-tanya sape imran ajmain? macam penah dengar nama dia..
artis ke?? af? raja lawak?? penyampai idol?? ntahla..
lalu dengan bantuan wifi upm ni aku search la jugak...
laaa....rupa2nye dia ni faymes la jugak ngn lagu seribu tahun, selamat ulang tahun sayang...ntahla lagu ape lagi..
maybe u all penah dengar or minat dia kot..aku je koman tak brape tahu..
fuhh....xpe2..wat rilex..
melalui kajian semalaman yang dijalankan.. ni la hasilnye...
nasib baik suara aku tak lembut macam suara dia..
that's all... Good nite guys..!!


Korangn nilai la..aku duk pk lagi ni...or...jom gelak je...


p.s. my ears now addicted to 'magic' by Flo-rida... best...aku rekemen dgrla...

0 Kata-Kata Hikmat: