Friday, May 14, 2010

Rempit? Sempit?? Terkepit???...bukanlah...

Hai....
Ni bukan kisah mat rempit yang biasa korang baca kat dada-dada akhbar atau di corong radio...
Ni kisah ceritara cinta antara aku dan si dia... Motor aku la...
Dah lama menyepi kan?? setahun aku kat U ladang memang aku tak penah bawak pergi sana...
Ok, dahla...nak dijadikan cerita, ABE aku punya coverset terlibat dalam satu kemalangan jalanraya beberapa bulan yang lalu masa kawan aku pinjam...RX-Z ni best, kite leh tukar-tukar kaler lain ngan kawan-kawan, namun nasib kurang baik...aku punya, calar = sikit, patah pape = tak, rosak = agak teruk....
Inilah yang tinggal...

Keadaan semasa ditanggalkan pakaian beliau.

Tangki tak ber-sticker...tak sanggup nak tampal..biar camtu je la.

Disebabkan tak sanggup tengok motor kesayangan aku tu terbiar tanpa dijaga, aku repair la mana patut...baiki sendiri tau, ilmu rx-z ada dalam dada aku dah sekarang...hahaha...tapi sticker kat tangki tu aku tak tampal, memang buruk rupa dia...jadi kau biarkan kosong je la...modal sikit je dalam RM300.00, kembali jadi macam tuh...aku belum puas hati & banyak lagi akan ku lakukan ke atasnya.
lagipun, aku tak nak lah dia kecik hati...so, sekarang dah kembali ok la jugak siap renew LKM & Insurans dah jugak..walau tak secantik dulu, dia tetap motor pujaan hatiku..hik..hik..hik..
Tu je la...Selamat Malam.

p/s :: CBG pun tak ketinggalan dalam pengubah$uaian mu$im cuti ni.

2 Kata-Kata Hikmat:

intaq on May 15, 2010 at 12:30 PM said...

kuat la mu duk sobek muto keto mu...umoh mu xse sobek ko?haha

MeGat on May 17, 2010 at 11:52 PM said...

hehehe..umoh xleh la Intan, kos besar...lgpn maroh ko Mama aku plop nnti...sobek2 hok mano mampu jah la...hik3..