Friday, June 4, 2010

Police Entry, 1 to Jaga...

Hai...
ape punya tajuk la kali ni..kalau masa kecik dulu ada jugak nyanyi kan...lagu tema ataupun soundtrack bagi permainan Police Entry...hehe..mesti wat-wat tak ingat ni.
Ok secara rasminya dh berminggu-minggu-minggu blog ni terabai kan??
tak pe lah, lagipun blog ni bukan ada pape yang betul-betul bermaklumat seperti isu kekejaman Israel, isu GAS & GAM dalam MIC, ataupun isu berkaitan bekalan gula kat Malaysia nih...
Kandungan yang ringkas, ringan & tepat...maksud tepat tu suka hati aku la...hahaha..bukan penembak tepat mahupun segi empat tepat, tepat ni dari segi apa yang aku sampaikan...kan?
Ok...nak dijadikan cerita beberapa hari lepas aku ada menggeledah beberapa kotak, almari, kontena, tupperware & tempayan lama dalam usaha membersihkan rumah ni. Selama berlangsungnya aktiviti tersebut aku ada menjumpai beberapa khazanah berharga agaknya & salah satunya adalah...ini,

Mesti korang kenal kan walaupun rupanya semacam je..hehehe

Oklah...ni bukanlah hasil kerja tangan aku, ni seingat aku adalah salah satu projek kakak aku masa dia wat diploma dulu, ada beberapa koleksi yang dicontengnya tapi maklumlah batik kan lama-lama rosak jugak duk dalam simpanan tuh...yang ni adalah batik bermotifkan adiwira @ superhero... tapi kan, aku tertanya-tanya jugak Darth Vader yang best ni superhero ke?? aku was-was, tanya beliau & dia bagitau aku ada kawan-kawannya wat yang lagi pelik... aku membayangkan kawan dia tu wat Chewbacca kot...hahahaha...
tu je lah...

p/s: Kalau dicantingnya 4 meter leh jugak aku hantar wat baju batik terus kan.

2 Kata-Kata Hikmat:

dvilla on June 4, 2010 at 10:41 AM said...

otromen 7 xdop gat???lm dh kawe cari..

Mumia.Megat.Menjelma on June 4, 2010 at 11:10 AM said...

xdop lg...klu nk otomen taro leh aku mntak Razali Batik tlg wat...