Wednesday, May 5, 2010

Saya Sayang Dia

Hai... Dua minggu dah kan berlalu...kiraan dua minggu ni bermula dari permulaan cuti la, dah dua minggu aku terperap kat teratak ni. Kembali dengan tajuk post yang agak berat untuk diterima akal...ntahla...Best teramat sangat yang pasti duk kat umah ni & at least ada kerja sikit boleh aku buat... ni merangkumi bersih halaman rumah, cabut rumput, berkebun, ermmm...karut tuh & jugak kerja yang wat duit la kan...Alhamdulillah setakat ni duit masuk sama laju ngan duit yang kuar, so ok la kan...hahahaha...
wat menabung singgit dua tu boleh la...
So, bila ada rezeki aku wat pe? beli baju anak ? blom kawin la..shopping? x minat sangat... kuar dating??... Berjoli?? hehehe...untuk keter tercinta... hahahahaha...Dia la tuh...hehe

Mesti syok dia kene angkat camtu.

Tadaaaa...berminat...hubungi saya....hahahaha...(siap promote)

Okla...1 benda je aku nak tunjuk tu... hehehe... muffler baru aku...Jasma je, x mahal la..ok untuk taraf-taraf aku kan...kalu loaded konpem sangkut HKS or 5Zigen trus...ni aku pasang semalam..bukan saja-saja tukar tau, just sebab yang lama tu patah sebab kimpalan dia lama sangat kot, dah berkarat maka tercerailah badan dan nyawa... tu je dulu...video/audio aku x wat la..kang korang kata melampau pulak..tapi bunyi memang best la..ok... bubye...
Chow...yun fatt....

2 Kata-Kata Hikmat:

intaq on May 6, 2010 at 12:19 PM said...

xdok duk syok nyo keto mu keno akat g2..xcayo..acu mu tnyo dio..hahaha

Mumia.Megat.Menjelma on May 6, 2010 at 1:30 PM said...

hahaha..syok Intan wei..mace bdk kecik suko duk ats dukung...
oloh2..supo x beso kecik2 mulo...hik3..