Saturday, April 24, 2010

Choking Hazard - Small Parts..!!!

Hai dan salam sejahtera...
terima kasih sebab meluangkan masa dan agenda kali ini adalah untuk show off je... xdela..nak share ngan kawan-kawan je apa yang ada kan..
Yela...dah seminggu aku bertapa kat rumah ni, macam-macam kerja dah terlaksana nak jugak rehatkan minda yang sentiasa tenang ni...& lokasi terbaru kegemaran aku mestilah tempat...........MAINAN... hahahaha...

Lantak la korang nak kata apa pun, kali ni mestilah aku cari pape yang berkaitan dengan movie yang bakal aku tonton dalam mimpi je...30 April nanti ek...bukan malam ni... Iron Man 2 la... kecewa tu adala jugak...tapi tak pe la...tunggu kuar DVD je la leh jugak wat koleksi....
Ok-ok...ni berbalik pada tujuan asal...mungkin kanak-kanak & mak diorang yang ada berhampiran dengan aku time tu fikir bukan-bukan kan? biarkan....memang ni boleh dikatakan mainan tapi konpem mak bapak tak belikan untuk anak diorang... harga?... mampu milik la...dah...cukup untuk kali ni... watak pilihan... War Machine...
Cekidaut...
Dalam plastik ek...tak bukak sebab nak wat koleksi je.


~sekian~

4 Kata-Kata Hikmat:

MrFaezy on April 25, 2010 at 1:23 AM said...

waaaaa...ak nak jugakkkkkkk...hahaha

Mumia.Megat.Menjelma on April 25, 2010 at 8:11 AM said...

Meh2...nak cari jgk sekor dua lg...hehehe...

Jalilah Jali on April 30, 2010 at 8:04 PM said...

ir0nman 2 n ip man 2 punye penangan mmg sesak GSC Midvalley mareng..huhu siap kaunter khas dibuka utk m0vie2 nie.d0p sgka mu pun fan cite ni g0p. ish3.

Mumia.Megat.Menjelma on May 1, 2010 at 12:09 AM said...

Waaa...best r mu, aku tggu dvd je la nmpknye... :'(
hehehe...
aku minat gtu2 je...ala2 kadar...huk3..