Tuesday, October 19, 2010

Awas Zon Kunci Tayar


Hahaha...jom kita cuba pendekkan apa sebenarnya yang berlaku. Ok, kereta kesayangan aku a.k.a CBG hari ini dilayan dengan teruk sekali yakni dikunci salah satu dari tayarnya tanpa belas kasihan.
Aku sendiri selaku pemilik rasmi kereta itu amat sedih dan terkilan serta bersimpati dengan apa yang berlaku.
Namun begitu nasib baiklah anggota yang bertugas membuka clamp tu baik hati mengajak aku menumpang mereka ke kolej sewaktu aku ingin pulang ke kolej. (xdela aku panas sangat)
Sekian, Wassalam...

6 Kata-Kata Hikmat:

MiZmIeLa on October 19, 2010 at 6:56 PM said...

alo...ksianya...aku nampak tadi...sbr yew..

Unknown on October 19, 2010 at 7:44 PM said...

huhu.tue la ngat.demo tokse guno 'benda' yang dibeli tue.huhuh.

Mumia.Megat.Menjelma on October 20, 2010 at 12:01 PM said...

Mila :: hehehe...lenkali wat2 x nmpak r...malu aku..

Pali :: keno guno dh nmpaknya nih...hehe..

nurul izzah aziz on October 27, 2010 at 1:42 AM said...

hari tu nmpk megat naek bus...terpikir mane pegi kerete..
oh sekarang sudah tahu!

;)

Mumia.Megat.Menjelma on October 28, 2010 at 5:10 PM said...

hehe...megat naik jgk bas kadang2...best..bas laju mcm pelesit..

Jalilah Jali on November 8, 2010 at 11:39 AM said...

aku ada pengalaman yang sama. =(