Sunday, February 28, 2010

Hujung Minggu Berpenunggu

Hai lagi...Alhamdulillah aku masih bernyawa, dengan tekanan darah 120 - 75 dan kadar degupan jantung 74 beat/minute... aku sihat...huhu...
Oklah...mana nak start ni ek...ok2, mula ngan jumaat...
Jumaat macam biasa je, sehinggalah malam menjelma dimana aku yang menjejakkan kaki buat pertama kali kat KLpac...1st time dalam hidup tengok teater beb..hahaha... "Bernarda Alba"..ok, citer best la jugak sambil mencuci mata.. cehhh.. leh tahan bestnye... balik je dengan tergesa-gesa nak turun bas, maybe orang ingat aku kebulur nak pergi makan kot...tapi x sebenarnya, aku 'loghat' sikit sebab nak pegi umah mak sdara aku kat hulu Selangor...hehe...maklumla, time tu dah jam 11 malam, korang tau la kan Jalan antara Empangan Batu-Sungai Tua-Ulu Yam tu camner...paling2 laju sejam pun mustahil orang kata...

Dengan CBG kesayangan tu aku pergi la..."nothing is impossible"..tak sangka sambil layan perasaan tu aku sampai dalam masa sejam je...hehe.. Sambil test power CBG tu jugak sebenarnya.. yeahh...tak menghampakan... Nasib baik Iswara je, kalau aku drive Cefiro or Fairlady tu mahunye aku drift je kat bukit tuh...Hahahaha..(bab perasan dah ni)
Aku pergi bersebab, satunya memanglah aku nak jumpa mak sedara & uncle aku tuh dan jugak sebab sepupu aku, Amer ada kat sana jugak... dia datang dari Johor takkanla aku tak nak teman dia kan..

Pergi jalan-jalan?? Mestilah... sempat jugakla aku ikut Achik & Uncle aku tu pergi JomHeboh..hahaha.. padahal kat Bukit Jalil je... hehe..beli apa yang patut & yang paling best... Dapat sentuh, belai, usap-usap manja, si dia...nak cium tapi tak sampai hati... nak jilat..Eeeee..tak kena pulak...
Ohhh...HUMMER H2....hahahaha..(otak kotor r tu pikir bukan2..)
Disebabkan aku sampai tu awal lagi, ada abg/pak cik yang jaga booth Kelab Supercar Malaysia tu tak bagi pegi dekat atau bergambar pun lagi...nak tak nak terpaksalah aku 'goreng' abg tu sikit sampai kemesraan terjalin...sorry bro...hahaha..
pape pun, thanks to Kelab Supercar Malaysia...sekarang aku puas hati dengan pahaman aku, kereta atau perempuan... pastinya kereta...
tengok gambar la sikit ni..

Dah lama tak bergambar sama2...nampak sangat aku lagi pendek..hahaha...


The Syed's... Uncle Man & Family...

Mana lagi hensem...?? huk3...kalah aku kali ni..

Oklah..setakat tu dulu, kami pulang dengan hati gembira... mahunya seminggu aku bermimpi dengan Hummer ni...zzZzzzZzzzZzz..
Chow....kit road...

5 Kata-Kata Hikmat:

Anonymous said...

zue mls nk sign in gne id rumet~~abg bju merah....bley knalan...???hehehhehe...mung ni...kecek psl kete sokmo...ish3.... =p

Mumia.Megat.Menjelma on March 1, 2010 at 12:23 AM said...

mu jgn bce yg keter, baca psl aku dhla wt ilang rndu...haha
btw..slmt bkenalan rumet Zue.. kim slm.. :-)

Jalilah Jali on March 2, 2010 at 9:04 PM said...

mmg smrt giles HUMMER tuh! aku pun dang g0p p0sing..huhu..

Mumia.Megat.Menjelma on March 2, 2010 at 9:41 PM said...

Jaa :: btol3... tp aku g awal sgt, siap kne mntak izin nak amek gmbar coz dia x lock lg..

Jalilah Jali on March 9, 2010 at 11:32 PM said...

0ho0..bajet org leh rembat if die d0p kunci..huhu..time ak g mmg berderus org duk p0sing..