Tuesday, March 2, 2010

Ikan Perak & Badan Saya

Hi..
aku tau, tajuk yang ntah pape...agak tak menarik @ tertarik macam brother tarik kereta mahupun permainan 'tarik upih'...haaaaa...konpem korang lagi tak tahu permainan tu kan..
tak pe..nanti aku watla post pasal permainan aku kat kampung dulu2 plak..
Ni sekadar nak berkongsi fa chai.. Eh..bukan2... nak kongsi aktiviti tatkala aku tak pergi kelas hari ni..
bukan ponteng, tapi nafsu tak mendorong aku untuk berbuat demikian..
Jadi disinilah tempat destinasi yang dilawati...sekadar kepuasan peribadi..

Hahaha..mak aku pun tak caye kali ni...Kedai buku..

Sebenarnya saje je aku ni..bukan berniat nak tunjuk bagus atau merampas tugas orang-orang yang sekelas dengan aku...langsung tak berniat macam tu, ni aku datang atas minat bila teringat yang Prof Dr. Rosli cakap buku-buku kat kedai ni limite yakni terhad.. ye..memang pun, boleh dikatakan sesetengah buku yang ada diorang akan ambil lebih kurang 10 copies je...bahkan ada yang diambil satu je.. aku sempat bertanya kenapa?? dia cakap nak bagi keistimewaan pada pelanggan agar rasa istimewa/special menjadi pelanggan di kedai mereka..boleh terima ke?? ok la...kedai ni best.. kedai ni jugak ada jual beberapa jenis CD & VCD yang konpem korang takkan jumpa kat kedai biasa berkenaan drama, kemasyarakatan, integrasi kat Malaysia & yang aku tahu antara yang latest, filem "Gadoh"...ya, anda boleh dapatkan VCD originalnya kat sini..

Fakta, aku bukanla sorang ulat buku mahupun ulat bulu, tapi aku dah start suka kedai ni... tak sangka dengan kedai tak besar mana ni aku boleh luangkan masa dekat sejam, thanx jugak kat member yang sudi teman aku time tu... menunggu dengan penuh kemengantukan..ada ke?? Pape pun, banyak buku yang aku berminat & ikut logik aku beli satu je la...kejap je habis ni..
Nampaknya aku akan pergi lagi la kedai ni.. InsyaAllah...nak tulis jurnal la plak untuk Prof berkenaan kedai ni... Wakakakaka...

Bubye bubble boom... ;-)

4 Kata-Kata Hikmat:

Jalilah Jali on March 2, 2010 at 8:42 PM said...

bo0k st0re?makin maju skunk nie?hukhuk..

Jalilah Jali on March 2, 2010 at 8:44 PM said...

wes,,pelik erk nut merah?hok laen dop pdn r..ermm b0dykir r3 odw..insyaALLAH..
;)

Mumia.Megat.Menjelma on March 2, 2010 at 9:02 PM said...

Aku insaf doh..hahaha...

Mu cari hok D1 racing nut, mcm2 kaler & size ada...x mhal pn...

Jalilah Jali on March 9, 2010 at 11:28 PM said...

0kes,,check it out! ;)