Wednesday, March 24, 2010

Beamer, Benz or Bentley

Lalalala...jalan-jalan cari pasal di blog sendiri...
jom layan lagu...

Layan je la ye..Llyod Banks Feat Juelz Santana - Beamer, Benz or Betley

Nak plak masa aku dengar lagu ni dari dalam keter, ada la  makhluk ni melintas depan aku...aku kelip-kelip terkebil-kebil jugakla, macam kenal je logo tuh...Fikir jap dua tiga saat...
Bersayap kiri kanan tuh... B.E.N.T.L.E.Y...
x laju pun, dalam 100km sejam je... Fuhhh...air liur aku nak menitik berjejeran dah, nasib baik sempat aku lap sebelum ianya melimpah ruah ke tempat duduk 'bakul' ku...Eeee...

Cun x?? pheewitt...nak no phone leh...

Tu je la..saje je gatal tangan nak share ngan member makhluk cantik yang aku tengok ari ni...
sape-sape ada pic Gallardo, RR Phantom or F430 Scuderia atas jalan kat Mesia tu share la jugak eh..orang kata ada banyak kat KL nih... bile la diorang nak terserempak ngan aku kan...

p/s : g tengok Evolusi KL Drift2 eh esok...spe nak ikot, jommmmm...


0 Kata-Kata Hikmat: