Saturday, March 13, 2010

Huhh!!! Hisap Dadah la Tu...

Hai..
Kami budak baik... Tak hisap dadah...
Tajuk yang membawa seribu makna, tu mungkin monolog masyarakat sekeiling yang ternampak sekumpulan manusia bernama lelaki berkumpul mahu pun lepak ramai-ramai..
Kenapa ek?? apa hak mereka untuk menilai orang sebegitu rupa? walhal kemunculan lelaki tadi bukannya mengganggu mana-mana pihak mahupun ketenteraman awam...
Mulut & hati orang, kita tak boleh nak wat pape... lantak lah... Kalau mereka ternampak sekumpulan pemuda di bawah ni, apa yang terdetik di hati mereka??

Berkelah ke ni??? Hahaha...lawak dowh...


Gelap ckit ekk...

Okla..ni aktiviti semalam @ kelmarin..plan asal kami nak pegi Taman Wetland, tapi oleh faktor cuaca tak mengizinkan maka detinasi pun berubah...next time r plak wetland..tak mengecewakan, walau menu ngan view u tak berapa 'masuk'..tetap enjoy..sambil mentekedarah ngan beberapa biji piza yang tak berkehabisan, boleh menikmati permandangan tasik. (memangla kan, dh duduk pun atas jeti)..
that's all... Out!

p/s: Kami tak hisap dadah & dadah pun tak hisap kami.

8 Kata-Kata Hikmat:

lecka on March 13, 2010 at 6:52 PM said...

g jln2 dop ajk aku pn....

MeGat on March 13, 2010 at 7:25 PM said...

Zue :: lenkali beli tiket Mache dulu blh r ikut..huk3..

free2rite on March 13, 2010 at 11:22 PM said...

5 butir hembak pizza

MeGat on March 14, 2010 at 12:04 AM said...

Ckit r tu Yie... next time cari buleh 2 butir sore plop..

miEmi zahari on March 15, 2010 at 10:17 AM said...

wahhh best nyer...eh2 wetland kn s.alam kn? dtg laaa nant...heheee

MeGat on March 15, 2010 at 3:20 PM said...

tu Wetworld kn... kalu ktorng g blh r mu join skali Mimi..
Wetland ni kt Putrajaya je...xleh mndi pn...heeee...

~piNkylixiOuz~ on March 17, 2010 at 3:24 PM said...

aku pun n0k j0in g0p..j0mla wat gathering..huhu .wetworld tmpat budak2 jer ramai mie..

MeGat on March 17, 2010 at 5:52 PM said...

Tu la...wetworld d penuhi knak2... kalu knak2 tu ada kkak xpe jgk..hihihi..