Sunday, March 7, 2010

Toddler...& Kucing...Tapi Bukan Toad

Sawa-dee-kapp..
Ni post saje-saje nak buang masa, bukan pasal aku sangat mahupun perkara-perkara mengarut yang tak patut jadi santapan minda yang bijak pandai...
Objektif, nak letak gambar je...terlalu banyak folder gambar sampai ada sesetengah darinya aku tak tahu pun wujud dalam komputer ni...tengah bosan-bosan ni aku tengokla jugak kan...
takut ada pape yang tak patut ke... ok..sume clean...dijamin halal...
Tengok budak-budak kat bawah ni... mane lagi comel...???

Wan Aina Amirah
Pantang nampak camera dah skrg, posing maut, muke kiut tu perkara biasa. Makan banyak tapi tak besar-besar pun..
Umur baru 5 tahun, dah masuk sekolah...kelas pra... kene buli pada minggu pertama, maybe sebab terlalu kecik & paling muda dalam kelas... aku jugak beranggapan budak laki tu nak ngorat dia la.. skrg tgh training ngan aku untuk buli balik... hehehe...


Wan Aida Ayuni
Umur remain unknown, aku tak ingat la...hahaha.. mangkuk betol..adik Aina kat atas tu..Paling chubby, nak wat camner botol susu tak penah lekang dari mulut... manja 'kededek' ngan aku... Bab amek gambar, korang nilai la sendiri..huhh..

Wan Nur Aishah Dhaniah
Anak buah yang paling tua, anak kakak aku yang sulung... Ecah ni sentiasa mengejutkan semua orang dengan ayat yang keluar dari mulutnya... boleh wat orang ketawa sampai bersimpul usus... Bab amek gambar, Fail... suka wat mulut semacam & kadang-kadang nganga macam rimau, rambut yang tak pernah terurus..hahaha...


Wan Nur Ain Zulaikha
Paling kecik, so far la... Kuat nangis, susah aku nak dukung or main-main ngan budak ni.. terlalu rapat ngan bibik... maybe kalau aku padai tudung & cakap Indon dia tertipu kot... nanti aku try..hak3...


Zarif Haikal
Satu-satunya anak buah lelaki...setakat ni... sebaya ngan Ayuni tu je jugak..aku tak tahu la umur brapa..ok, hyperaktif..tak macam aku masa kecik-kecik..baik..haha..
Makan apa saje yang ada depan mata...Hensem kn?? macam aku, aku tau tu..hahaha..
Nama dia x letak 'Tun' sebab kakak aku tak tahu macam mana prosedur nak kene wat pada masa tu, yakni amek surat pengesahan keturunan dari Persatuan Keturunan MT... tu jugak peraturan JPN sekarang...so..cian dia....huk3..


Lucy
Sebok je ni...Yang ni kucing baka siam/kampung biasa je... tapi ni paling tua dari kesemua yang ada kat atas tu...panjang umur sebab jarang kuar umah & tahu jalan raya tu bahaya...Umur dah nak mencecah 13 tahun..Ye..13...tiga belas..lahir pada September 1997... dah tua bagi sekor kucing kan..banyak menghabiskan masa tido dan makan dan tido je la... untouchable..akan gigit sesiapa je kecuali Mak sdara, nenek aku & aku semdiri...

Okla...stakat ni dulu... Objektif tercapai...
Khap-koon-kap..

8 Kata-Kata Hikmat:

nurul izzah aziz on March 8, 2010 at 6:55 PM said...

wan aida ayuni comel!!!
=0

Mumia.Megat.Menjelma on March 8, 2010 at 11:55 PM said...

Izzah :: ye ek...tembam btol tu.. hehehe..

lecka on March 9, 2010 at 12:14 AM said...

wan nur ain zulaikha hok paling cmey.....

Mumia.Megat.Menjelma on March 9, 2010 at 7:20 AM said...

Zue :: kalo ada muke aku mesti mu akn ckp aku plg comey kn..hahaha..

lecka on March 9, 2010 at 12:43 PM said...

eleh....xde mknenye...mstilaa aku kte aku hok plg cmey....huhuhu

Jalilah Jali on March 9, 2010 at 11:26 PM said...

giler cun an0k sedare deme..
Wan Aina Amirah tue cam aku kecik2 dulu jew..haha..kiut!

Mumia.Megat.Menjelma on March 10, 2010 at 6:52 AM said...

Jaa :: ye ek?? tu spupu aku... klu buh pic aku mse kcik lg kiut kot...hahaha..

lecka on March 10, 2010 at 5:07 PM said...

perasan molek megat...hahahah...try laa ltak...nk tgk sket kiut ke dop???