Saturday, March 20, 2010

Yo..Yo..Yo..Apa Di Atas...???

Hi..
Maka dengan ini berlalulah hari Jumaat yang indah...Tak de pape pun… hehehe..

Tak de pape…betol… hehehe…. tak caye?? Okla..ada.. kami kuar la… bukan melepak, buat kacau, kacau anak dara orang mahupun hisap dadah.. kami ke lokasi seisi keluarga… Putrajaya…

Nape pergi sana ek..?? kat sana ada Fiesta Belon Udara Panas Antarabangsa Putrajaya Kali Ke-2, event tahunan kat Putrajaya nih.. alang-alang duk dekat kat rasa rugi pulak kalau tak pegi… maklumla, aku ni tak penah-penah pun tengok belon tu depan mata, stakat belon sposen & belon sabun 2 hengget tu penah la…
Tak rugi, pengalaman katakan… sambil enjoy jalan-jalan cuci mata… hik3… mata aku bersih kali nih..
Cekidaut…

Belon...Belon...Belon...bukan Man Belon.


Apa di atas?? Belon juga.


Yang ni xde bakul...duduk macam buai je.


Kameeee??...duk bawah je la...hik3..

Okla..camner?? ok la kan.. Malaysia boleh anjur benda macam ni, at least masyarakat tempatan leh tengok belon besor ni dari dekat... Aku bangga... Sume rakyat Malaysia pun bangga yang pasti.. Kalau ada kelapangan, jangan lepaskan peluang... pergila.. ngan kawan-kawan atau pakwe-makwe korang...
hik3...Ok.. stakat ni dulu... babai bai...

p/s; konpem kawan aku sorang tuh x lena tido, terbayang si baju putih... hahahaha...

7 Kata-Kata Hikmat:

lecka on March 20, 2010 at 3:10 AM said...

g jln dop ajk aku pom....xpe ar...gtu ar kwn....

Mumia.Megat.Menjelma on March 20, 2010 at 6:56 AM said...

Zue :: ssh nak ajak la cik Zulaikha sejak tinggal bjauhan nih...hik3..

lecka on March 20, 2010 at 11:53 PM said...

xpe ar....pdhl bley je mai amk aku kat kc...pok mung sje je xmo ajk aku...aku pham....

Mrs. Azie on March 21, 2010 at 4:19 PM said...

awak...
sypun g tgok smalam..
cantek dowh..
time nite glowww
huhu

Mumia.Megat.Menjelma on March 21, 2010 at 4:27 PM said...

Zue :: KC ngn XII jauh...hik3..

Zie :: hehehe...bgus2.. x terbang jgk ke?? ngn belon 2rggt tu jd dh...

miEmi zahari on March 24, 2010 at 3:31 PM said...

fullamak..best nyer.... ak x g pon........... =(

Mumia.Megat.Menjelma on March 24, 2010 at 4:53 PM said...

Mimi :: xpo...kt taman tasik shah alam ad ptandingan mancing nnti, mu g la...hik3...lumayan hdiah tuh..