Sunday, April 11, 2010

Kenapa Saya Makin Suka Rumah Saya?

Hai..
bagi menjawab soalan tu, tengok gambar kat bawah ni...

2) Nasi Kerabu Hitam...walhal warna biru..

Yeah...kenapa saya makin suka rumah saya? sebab saya boleh makan nasi kerabu tiap-tiap hari..tak kira lah pagi-pagi ataupun kat pasar malam, macam yang kat atas tu...aku leh je telan benda ni sampai muntah, pengsan & mungkin koma... best kan.. kalau kat Serdang memang susahla nak jumpa makhluk ni, kalau ada pun rasa dia memang ngeri la... dedak ayam lagi best dari tuh...or maybe umpan dedak yang aku wat ngail tuh lagi ok berdasarkan bau, warna dan rasa... so, esok sarapan ngan pe?? nasi kerabu lagi..hahahahaha...
;-)
okla...tu je... selamat malam...


8 Kata-Kata Hikmat:

intaq on April 12, 2010 at 9:18 AM said...

sedaknyo nsi kabu ite!uwaaa..tp nsi kabu kg ak sedak lg kali..haha

Mumia.Megat.Menjelma on April 12, 2010 at 9:31 AM said...

Hok nasi krabu kat kadok bayok2 tepi jln tu sdap dop...
Nok g beli eh...hik3..

Jalilah Jali on April 16, 2010 at 11:14 PM said...

bakpe erk ore2 kelate behi make nasik kabu?kene tera nie..
where i can get the best nasik kabu?
;)

Mumia.Megat.Menjelma on April 17, 2010 at 7:05 AM said...

hehehe...dh nme pn Klate...
the most, very, truly, etremely famous kt kg aku je...Che Awang..
best ke x ntahla...hik3..
byk Jaa...tiap2 daerah ad yg best..

miEmi zahari on April 22, 2010 at 5:17 PM said...

best nyo ns kabu...kt stadium sdap gop... kt tmpt laen ak x knl la..hehee

Mumia.Megat.Menjelma on April 22, 2010 at 5:29 PM said...

Mimi, yg aku mkn kt umah mu satu masa dulu tu sedap jgk kn...hehehe...
yang kat 'Yati' ekk...

miEmi zahari on May 2, 2010 at 11:43 PM said...

hahhaaa ho2 btol2 megat.... tp tue ns krabu buke htam.... =)

Mumia.Megat.Menjelma on May 2, 2010 at 11:58 PM said...

x hitam pun xpo, janji sedap...
yum2...