Friday, April 2, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah

Hi...ape ek?? ntah..aku tak minat sejarah...
bukan aku lupa asal usul, tapi aku tak suka membaca..
Kita duk zaman sekarang, sejarah zaman dulu...jadi peninggalan yang ada cumalah untuk dibaca..
dahla...bukan tu hsasrat aku tulis ni...jangan risau, pendek je...
pasal buah apa aku suka? Aku suka pisang, pisang berangan masak....fuhh, orang Klate panggil Jelar berangan... kalau umah aku tu memang leh kata takkan putus nye stok pisang nih... hik3...ok-ok..
ni dia kandugan utama...membincangan topik; Jus buah-buahan...

Boleh teka??

Macam sedap kan..?? tak mana pun kalu tengok rupa dia, bila minum baru tau sedap...bagi aku la..Air pe?? ni jus Pisang tau..ye..Pisang, banana, platano org sepanyol cakap...1st time minum..hehehe.. terer r kedai nih... korang nak tahu camner rasa dia, try r....u'll luv it r u'll hate it....totally...hehehe..


p/s: sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Mior Ahmad Fuad @ Din Beramboi....

2 Kata-Kata Hikmat:

cherry lipstik on April 2, 2010 at 2:39 AM said...

yeww..kembang tekak akak taw..

MeGat on April 2, 2010 at 7:36 AM said...

ish3....