Sunday, April 4, 2010

Tajuk Ni Wajb Ke???

Hai...selamat kembali ke tanah air...
Macam wat karangan plak nak kene bagi tajuk2 ni kan...Leceh betol..
Fuhh..Alhamdulillah...syukur pada Allah sebab dapat setelkan mana keje yang ada...
Bila semua keje dah siap kan korang wat pe???
Hehehe...kalau aku, bersantaiiiiii...
Macam nih...huk3...

Tapi aku lebih senonoh la...

Scorponok yang hensem, macam tuan dia...hahaha...

Okeh2...tak de pape pun, saje gatal buku lali nak show off... lebah yang mampus bergandingan ngan Ponok aku..hehehe... tapi kan, aku terfikir lagi nih, macam mana diorang yang wat citer Clash Of The Titans tu boleh ada idea tahap biskut merrie untuk jadikan jengking nih satu jenis pengangkutan eh??? Scorpioch...hahaha...lawak pun ada gak...
Dah...end of session...

p/s: Kalau cari lagi sekor lagi jengking betina best gak eh...Scorponok & Scorpioch.... :-D

4 Kata-Kata Hikmat:

intaq on April 6, 2010 at 8:36 AM said...

erkkkk..bpo umo scorpion mu 2..napok po tuo doh jah..hik3 ;D

Mumia.Megat.Menjelma on April 6, 2010 at 11:17 AM said...

heheh..xtaula tu Intan wehh, beli hok besar doh...maybe tua dah jgk, sbb size dia pn kiro max dh tu...
aku bela baru nk msuk 5 bulan..hik3

Mrs. Azie on April 11, 2010 at 2:54 PM said...

die xley branok ke megat?
kalu branak v anak die kt ku seko neh
nge~~~

Mumia.Megat.Menjelma on April 11, 2010 at 8:27 PM said...

Zie :: aku bela laki seko je, klu ada btina sekor lagi blhla tmbah kturunan dia...huk3..