Friday, April 9, 2010

Kenapa Saya Suka Rumah Saya???

Hi..kenapa ek?
ntahla...memang betul bila difikirkan balik... Rumahku syurgaku....
Kat umah ni macam-macam ada, aku rasa lebih tenang, aku lebih waras disini...
segala-galanya seolah-olah sempurna, apa yang setiap manusia impikan ada di sini...
Okla, aku balik rumah sebenarnya semalam, bertolak dekat pukul 11 dah jugak...Alhamdulillah sebelum pukul 5 dah sampai...hahaha..tu je, balik pada tajuk...
Kenapa saya suka rumah saya...???

1) Sebab aku dapat 'mainan' baru...thanks to my Mom

Sesampainya aku pagi tadi, aku ternampak benda ni terpacak kat satu sudut di dalam bilik aku tu...hadiah dari mak aku sebenarnya ni, tak tahu la plak sebab pe kan...hahaha...tapi rezeki jangan ditolak kan... try la cari makhluk ni kat kedai, leh tahan gak harga dia...hik3... Boeing 747-400, leh tahan gak rupa dia kan??
Dah-dah..Cukup la dulu..
Satu-satu la kan, baru dramatik sikit...hahahaha..
That's all...babai..

2 Kata-Kata Hikmat:

intaq on April 10, 2010 at 9:21 AM said...

erkkk..besa2 pn ado menea lg ko?huk3

MeGat on April 10, 2010 at 2:46 PM said...

huk3...ni menea ore 'koya' besar la plop Intan weyh... :-D